Skip to main content

Kini Anda Boleh Bayar Untuk Dera Model Di China


Terungkap di internet DENGAN beberapa bayaran anda boleh mendera model perempuan sepuasnya.

Dengan membayar beberapa jumlah wang penderaan model perempuan seperti apapun diperbolehkan.Di Nanjing, di tempat seperti ini, di mana semua yang perlu anda lakukan adalah membayar beberapa jumlah wang untuk memasuki ruang peribadi di mana anda boleh mengikat dan bahkan "menghukum" satu atau beberapa model wanita yang anda sewa.

Awalnya, wartawan ini tidak percaya adanya tempat seperti ini, tetapi melalui bantuan orang dalam, dan melalui 3 bulan penyelidikan dengan menyamar, "studio" ini secara bertahap diperkenalkan, tempat ini boleh juga ditemukan. 
Orang yang terpapar [di penjara bawah tanah] mengatakan selalu memiliki mimpi buruk setelah mengikuti dalam kegiatan ini.

Hal ini berasal dari sebuah pengalaman nyata. Sebelum Festival Musim Semi, seorang fotografer, Jin Shao menerima undangan misteri dari seorang teman. "Bawa kamera anda besok ke studio untuk foto model profesional."

Jin Shao nyaris tidak boleh menahan kegembiraannya setelah mendengar apa yang dikatakan temannya. "Penggemar seperti kita jarang memiliki kesempatan untuk memotret di studio, apalagi dengan model profesional."

Keesokan harinya, Shao Jin tiba di salon fotografi di Changjiang Road Guyi Corridor seperti yang diminta. Saat itu di sini, di ruang bawah tanah yang agak gelap, mereka melihat adegan-mimpi buruk seperti itu dilakukan sehari-hari. Untuk mengizinkan wartawan ini memahami cerita orang dalam ini, Jin Shao sekali lagi memasuki studio foto ini. Tangga ke ruang bawah tanah tersebut tidak panjang, tapi perlu waktu lama bagi Jin Shao untuk berjalan, pengalaman tahun lalu masih mengganggunya.

"Benar dari awal, aku merasa tempat ini tidak seperti studio lainnya, dengan semua orang yang begitu misteri." Jin Shao dan reporter ini ke studio bawah tanah ini bersama-sama. Di bawah lampu remang-remang, wartawan ini menemukan bahawa studio ini dengan bahagian depan yang kecil benar-benar menyembunyikan sesuatu yang lebih besar, sebuah ruang 500 meter persegi dibahagikan menjadi banyak bilik.

Melalui pengenalan dan penjelasan sebelumnya Shao Jin, seorang manager yang menamakan dirinya "Da Jin [Emas Besar]" muncul dan dia mulai memperkenalkan bisnis ini kepada wartawan. "Kami memiliki dua studio profesional, plus area kerja anggota dan empat ruang perbincangan.

Anda dapat meneliti sebelum memilih model, dan kami memiliki keduanya model telanjang dan model terikat "Harga untuk sebuah studio profesional dengan model selama dua jam akan dikenakan dan anggota mendapatkan keuntungan / diskaun."

Manager mengatakan "selama tidak ada yang mati, semuanya oke" Jin Shao mengatakan kepada wartawan ini di website bahawa mereka tidak pernah menghalang pelanggan dan "model" memiliki hubungan fizik, jika pelanggan memiliki permintaan lainnya, yang terbaik untuk memberitahu mereka sebelumnya.

"Selama kehidupan seseorang tidak terancam, biasanya apa saja diperbolehkan."
Bahaya BDSM

Kerana ada risiko yang terkait dalam BDSM, jika seseorang tidak berhati-hati, kematian dapat terjadi kerana sesak nafas, terutama kematian yang disebabkan oleh memiliki mulut seseorang terhalang oleh getah atau aliran darah terbatas kerana sedang terikat, yang telah terjadi berkali-kali di luar negeri. teman Shao Jin mengatakan kepada wartawan bahawa tidak ada pengawasan selama penderaan sehingga "kes pembunuhan" boleh terjadi bila masa saja.

Comments



Free Educational Website For All

Popular posts from this blog

Buruj mudahkan pengenalan bintang di langit

Terdapat 88 sistem buruj di langit. Buruj sebenarnya adalah titik-titik bintang yang dikumpul dan dibahagikan serta diberikan nama-nama tertentu berdasarkan bentuk supaya mudah diingat. Ini merupakan cara sistem buruj mula terbentuk. Justeru, buruj ini sebenarnya bukanlah satu perkara yang benar. Ia sebenar adalah lambang khayalan ahli-ahli syair, petani dan juga astronomi lebih 6,000 tahun lalu. Tujuan sebenar penciptaan buruj ini adalah bagi membantu kita mengenal pasti jutaan bintang di langit. Semasa langit gelap, anda boleh melihat lebih kurang 1,000 hingga 1,500 bintang. Pasti sukar untuk kita mengenal pasti bintang yang mana satu. Malah sekali imbas, titik cahaya yang berkedipan di langit malam kelihatan sama sahaja. Oleh itu, beribu tahun dahulu, ahli astronomi awal telah membahagikan bintang mengikut kumpulan dan melukis gambar khayalan seperti kala jengking atau beruang, di sekeliling kumpulan bintang tersebut supaya mudah diingat. Bintang di dalam sesuatu buruj itu se

Can you IMAGINE IF Selena Gomez and Taylor Swift WEAR HIJAB?

SPM PHYSICS NOTES F4 and F5

SPM Physics Form 4 01 Base and Derive Quantities 02 Force and Motion 03 Force and Pressure 04 Heat 05 Light SPM Physics Form 5 01 Wave 02 Electricity 03 Electromagnetism 04 Electronic 05 Radioactivity Complete Formulae List (Highly recomended) Physics Formulae List - Form 4 Physics Formulae List - Form 5 Terms and Definition Physics Important Terms and Definition Mind Map 01 Force and Motion Linear Motion Graph of Motion Momentum Effect of Force Gravity Work, Energy and Power ( iPaper is a document format built for the Web. Virtually any document format is convertable to iPaper, which is embeddable into any website or blog. You need Flash Player to open an iPaper file. The file size may be a little too big for dial up internet connection.) SOURCE: http://www.one-school.net/notes/physics/spm_physics.html